poniedziałek, 6 stycznia 2014

Mroczny spacer











54 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Z takim słońcem mroczny dzień być nie mógł, tylko te drzewa i trawy takie mroczne oblicze przybrały, jakby Buka szła i wszystko wokół mrocznym robiła.

      Usuń
  2. Chyba pozamienialiśmy się miejscami :)
    Ty idź do mego mrocznego lasu a ja ca słonku się powygrzewam.

    P.S.Ale masz długie nogi!!! Ale to pewnie dlatego, że na rozdrożu stoisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, żebym nie czuł zapachu skarpetek :)

      Usuń
    2. Hahahahaha Ty wcale nie jesteś mroczny!!!! :)))))
      Ale co, jakby tak z Tobą przy stoliku w kawiarni, naprzeciwko usiąść, to jak wyciągniesz nogi skarpety znajdą sie po mojej stronie nie? :P

      Usuń
    3. Dlatego nie bywam w kawiarniach :(

      Usuń
    4. Nie no...możesz bywać, tylko nóżki po siebie podwijać :)
      albo duże stoliki wybierać :)

      Usuń
  3. Ooooooooo, Dar-u no to dzisiaj uczta, tyle fajnych zdjęć....i tez w końcu Cie widzę :)))))
    Nogi, nie przymierzając, jak u modelki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Spacer Mrocznego w promieniach słońca.
    Ja tam chętnie bym poszła, bo u mnie deszczowo było cały dzień.
    Fajne to złączenie pnia z cieniem... spójrz w górę, widzisz ile jeszcze przed Tobą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o Twoim życiu, ale Ty właściwie też o życiu:))
      A tak w ogóle to zaraz Cię zgłoszę do księgi rekordów Guinnessa:)

      Usuń
    2. No, jak to? Rogacza trzeba zgłosić, z taki porożem to ho, ho...:)

      Usuń
  5. Najpiękniejsze to z cieniem na pniu. Jak na Mrocznego to słońca dzisiaj dużo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Krajobraz zimowy - sawanna zimą- pora sucha, aż się prosi o wiosnę
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to dziś ona niemal była. Na dobre przyjedzie w marcu.

      Usuń
  7. eee, jaki tam mroczny, jak tyle slonca wokol niego tanczy:) a moze to... pomrocznosc jasna, ze przywolam tu jednego z klasykow trafnych okreslen:) Powiedzialabym tajemniczy gosc kryjacy sie w swoim cieniu:) moze jest niesmialy? a moze chroni tak uparcie soja prywatnosc? choc i tak juz wiele mozna o nim powiedziec, a nawet bardzo duzo - jego blog - jego zwierciadlem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tańczy, ale cienia nie przebiło.

      Usuń
  8. Hmm... Mam podobne zdjęcia ze swojego dzisiejszego spaceru... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wątpię, żebyś też był na granicy z RusiąBiałą ;)

      Usuń
    2. Niestety nie. Z pozostałymi 15999999 kolorów Rusi też nie byłem :)

      Usuń
    3. To możesz żałować ;)

      Usuń
  9. Najbardziej podoba mi się odbicie w drzewie.
    Niech no tylko śnieg spadnie, 'mroczność' się wtedy rozpłynie.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego masz takie dlugie nogi...rozciagniete? wyciagniete jakos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu w czasie spaceru mocno wyciągałem nogi :)

      Usuń
  11. Mroczność była chyba w Tobie, bo na pewno nie na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie wspominałem, że to są mroczne zdjęcia.

      Usuń
  12. Beautiful winter pictures, the strong fight of the darkness against the light !!!
    Have a nice day !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpierw pomyślałam, że komentarzem muzycznym będzie ,,Widziałam orła cień", ale za mało mroczny.
    A później z pudełka na tyłach głowy wyskoczyło mi To
    Trochę nie moje klimaty, ale jest czarny cień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o proszę: oto Mroczny Widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi bardziej pasuje mroczno-słoneczny spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sesja! Na pierwszym nawet Szpieg z Krainy Deszczowców jest :) 6 rozbawiło mnie do łez, a 7- dla mnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  17. you and you and you. beautiful on the trunk
    of the tree !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Everywhere I walked myself into the frame :)

      Usuń
  18. Fajne, inne, pomysłowe, zagadkowe, promienne, zimowe, bardzo zimowe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopiero za drugim razem oglądania tych zdjęć, ukazały mi się Mroczne Cienie. A pogoda idealna na spacer :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie na chwilę zniknęły? :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...