czwartek, 24 października 2013

Wierz w marze­nia, bo w nich uk­ry­te są bra­my do wieczności


65 komentarzy:

  1. Brama z pokiereszowanych marzeń. Mimo to piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna brama. A realizacja marzeń nie zawsze w 100% jest taka, jakbyśmy chcieli. :) Chociaż niektóre się spełniają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brama przepiękna...podobnie jak marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia muszą przetrwać najgorsze, a później brama się otwiera i:
    tadą
    Mamy je :)

    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    http://wieczkodagmara.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiara czyni cuda, ja w nie wierzę, a Twoja brama piękna. Jest i latarenka, która pomocna gdy ciemne myśli nachodzą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sobie dwuznacznie postoję pod latarnią :)

      Usuń
    2. No ja nie stanę, to Twoja brama i Ty tu rządzisz:)))

      Usuń
    3. To brama z licencją Public Domain, więc każdy może stanąć w kolejce do swoich marzeń :)

      Usuń
  6. Aha.....czyli uwierzyć w marzenia i walić prosto jak w dym?
    A co będzie jak brama się nie otworzy i wyrżnę głową w mur?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś musiała być piękna.
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Brama, a nie można przez nią przejść.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś próbował przebić głową mur?

    OdpowiedzUsuń
  10. eternity is the dream of humans ! but the door is still closed
    other dreams sometimes come true ! hope everybody has one or more....
    the "door-wall" is very beautiful

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Although the gate closed and you can not see the future, it's worth dreaming.

      Usuń
  11. Marzenia sa droga do gwiazd!
    Warto je miec!

    To kiedy przyjezdzasz? taki maly rekonesens? Polecam zimowe miesiace. I w lutym chodzisz w klapkach :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. co prawda wiecznie to ja bym nie chciala, dobrze ze marzenia sie nie spelniaja bo sprzestalyby byc marzeniami, brama jest zamurowana to i realizacja marzen chyba tez :) ale jest mimo to cudowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Jerozolimy prowadzi 8 bram, jedna z nich - Złota - jest zamurowana. Wg wierzeń tą bramą wejdzie do Jerozolimy Mesjasz. Niektórzy Żydzi wierzą, że zostanie otwarta w Dzień Sądu Ostatecznego. Czyli jednak warto marzyć :)

      Usuń
  13. ...a może to są zamurowane wrota piekieł... a marzymy że tam... a za tym murem smoła się gotuje... och kurdeczka trochę nas poniosło.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Do tego zdjęcia pasuje mi cytat z "Piątej góry" : "Bóg zapładniał ludzi tylko niemożliwymi marzeniami" .
    Z wiekiem zaprzestaję marzyć. Z obawy przed konfrontacją z zamurowaną bramą? Może... Fantazjowanie jest bezpieczniejsze, nie powoduje skutków ubocznych w postaci guza na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam do niedawna marzyłem o spokoju na stare lata, miłości, wsparciu itd. Co zostało?
      "Jedyne co mam to złudzenia,
      Że mogę mieć własne pragnienia.
      Jedyne co mam, to złudzenia,
      Że mogę je mieć. "

      Usuń
    2. Znam, znam dobrze słowa tej piosenki. Życie...Ale najważniejsze jest zdrowie. A czasami pomaga odrobina odrobina czarnego humoru ;)

      Usuń
    3. Mistrza Zembatego to zawsze i o każdej porze :)

      Usuń
  15. Tak jak peron 9 i 3/4? Ja chyba jednak się boję...

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzenia potrzebne są do życia...
    Ale mnie tym razem naszła inna myśl, kurdeczka. Jaki związek z tą bramą miałby Euzebiusz?

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna brama, ale nie widzę dziurki do klucza, a może wystarczy czary mary i....mury runą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wierzę, wierzę a cóż innego mi pozostaje...I mam nadzieję, że bramy chociaż szczęścia staną przede mną otworem. Pozdrówki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet gdyby miały się tylko uchylić, to i tak będzie dobrze :)

      Usuń
  19. Marzy mi się, żeby tą bramę dało się otworzyć, ale jeszcze nie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Very old and interesting the "gate to the mind" really looks magic !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. cos pieknego jest w tej bramie... nie potrafie powiedziec co... mimo pokiereszowanych scian, ten rozowy daszek jak nadzieja...?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...