sobota, 11 maja 2013

Burza


52 komentarze:

  1. Piorun to taki palec natury, który mówi nam... UWAŻAJ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite!!!!!
    Jesteś łowcą błyskawic?
    Ciekawi mnie ile zrobiłeś zdjęć aby wyszło to jedno, doskonałe?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem łowcą :)
      A zrobiłem chyba jakieś 30 zdjęć by złapać tę błyskawicę. To na Słowacji, Żemplińska Sirawa, za błyskawicą Ukraina i Użgorod.

      Usuń
    2. Hmm, aby zrobić tak fantastyczne zdjęcie należy pojechać aż na Słowcję?
      WARTO! Jest świetne!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. wow ! this is an amazing shot !
    wish you a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  4. O i na takie zdjęcie od jakiegoś czasu poluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpiekniejsze pioruny i burzy widzialam w Kamerunie!
    I najbardziej balam sie piorunow i burzy wlasnie tam...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś oglądałem film o burzach, w Afryce to są burze, że ho, ho!

      Usuń
  6. ... i miałeś rację, w trakcie też:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jedno z takich zdjęć, gdzie byle garnek nie wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomicie uchwycone.
    Wiem, że to nie jest łatwa sztuka.
    Pozdro...))

    OdpowiedzUsuń
  9. Syn zadał mi dziś pytanie - Co jest potężniejsze? Ogień, czy pioruny ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od czasu mojej przygody z burza czuje respect dla jej potegi, piorunujacej.
    Zawsze uwielbialam burze, co ja gadam - uwielbiam nadal.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  11. After silence a great storm is here !!!
    Very amazing catch of lighning, be careful my friend !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I always try to be careful. Tomorrow I invite you to the last part: after the storm.

      Usuń
  12. Patrzę i otwieram buzię z zachwytu :) Zdjęcie wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest!!! Świetne zdjęcie. Alina.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jednak z ciszy nici a raczej burza. Świetny kadr.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie zdjęcia. I zawsze chciałam zobaczyć tornado. Z pewnej odległości oczywiście. :) Takie prawdziwe, bo dwa małe mam w domu. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne! Burza w optymistycznym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć i sama burza potrafi nieść w sobie optymizm.

      Usuń
  17. I can only say ... awesome!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. hej , dark, "pierun" sam w sobie ma pewną dramaturgię, ja tylko idę za ciosem ;) naprawdę genialne, warto zrobić kilkadziesiąt zdjęć, by "ustrzelić" takie jedno, na widok którego oglądający popadaja w ekstazę :) zmykam stąd, miłego tygodnia wszystkim, którzy jeszcze nie spią

      Usuń
    2. Wiem, wiem... Po prostu nie umiem reagować na słowo: genialne :)
      Dobranoc

      Usuń
  19. A skąd ono jest robione? Z okien domu czy podczas spaceru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kierunku jeziora łagodnie opada zbocze góry. Na tym zboczu mieliśmy wynajęty domek i stamtąd robiłem zdjęcie.

      Usuń
    2. Niesamowity jest klimat tego zdjęcia :)

      Usuń
    3. Czułem się w miarę bezpieczny, więc mogłem próbować. Błyskawice fotografuje się nastawiając dłuższy czas, w granicach 15-20 sekund i czeka się. Jak w tym czasie trafi się błyskawica, to mamy zdjęcie.

      Usuń
  20. I znowu podkusiłam się zobaczyć również...Oczywiście ujęcie mnie wciągnęło a właściwie oko moje.
    Nie złapałam jeszcze takiego ujęcia a mam ochotę, oj wielką. Fenomenalne to zdjęcie, a jeszcze te barwy! Oko tu zostaje.;)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo na niego polowałem, aż wreszcie się udało. Nie wiem czy wiesz jak się robi takie zdjęcia, jakby co, to podpowiem: aparat na statyw, długi czas naświetlania (20-30 sekund) i czekasz na błysk.

      Usuń
  21. O dziękuję.. nie miałam pojęcia, przeważnie robię fotki z ręki...
    No to teraz polowanko, najlepiej chyba wiosną, lub latem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ręk to bardzo ciężko, nigdy nie wiesz kiedy uderzy piorun, a nie utrzymasz więcej jak 1/30 sekundy. Jak masz stabilizację, to może 1/10. A jak pisałem, tu trzeba kilkanaście sekund, by upolować piorun. No i cierpliwość, kilka, kilkadziesiąt zdjęć.

      Usuń
  22. Ano przypuszczam ze byłoby trudno:) Oj dla mojej pasji jest cierpliwość przećwiczona.

    ps: już zrobione udogodnienie i dziękuję za wskazówkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne ujęcie i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...