wtorek, 2 kwietnia 2013

Róża


30 komentarzy:

  1. Ładna. Różany tatuaż tez super.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałem jakiegoś zdjęcia do tej piosenki, bo od kilku dni jestem zakręcony na jej punkcie.

      Usuń
    2. A jakby tak czarno-białą? Bardziej w klimacie tatuażowym?

      Usuń
  2. Piękna.
    Nie jestem zaskoczona, że jesteś zakręcony na punkcie tej piosenki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo energetyczna muza, a tego mi trzeba.

      Usuń
  3. Як возьму я ружу-кветку - też od jakiegoś czasu za mną chodzą te nutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://youtu.be/nHOrwv-4m7g - moja ulubiona

      Usuń
  4. Ludzie są trochę jak Mały Książę -
    muszą obejść wszys­tkie pla­nety,
    ale zawsze wracają do "swo­jej Róży".
    Każdy z nas ma taką "Różę".
    Czy "Róża" to miłość?hmm...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość, która czasem boli...

      Usuń
    2. Zawsze zastanawiam się nad tą "Różą"- ile w niej piękna, miłości??, chcę wierzyć,że istnieją "Róże", których miłość nie boli...

      Usuń
    3. http://youtu.be/sx7eJPbH5uQ

      Usuń
  5. Coś jest w tych kwiatach oprócz oczywistego piękna... dostojność? samotność? smutek? ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róża to kwintesencja miłości. Niestety, najeżona kolcami dumy, stąd tak wiele cierpienia.

      Usuń
  6. Lubię tatuaże... i róże też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful picture. One of your best photos (but, not the best....I always remember the best one...SUBLIME!!)
    Hugs
    W.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Cudowne... dziś miałem ją tu wrzucić, dziękuję.

      Usuń
  9. Świetny ten Twój tatuażowy kawałek :)

    Hm...od dawna mi się marzy jakiś mały tatuaż, tymczasem amulet...
    Tak trochę przewrotnie, bo w pierwszej chwili pomyślałam o ,,Alei róż" różowych i b&w, ale jednak nie aleja - amulet :)

    https://www.youtube.com/watch?v=1XkiRR4yDeQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znałem tej piosenki, piękna.
      Parę lat temu miałem sobie zrobić na okrągłe urodziny tatuaż. Nic z tego nie wyszło :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...