czwartek, 20 lutego 2014

Kaganek


27 komentarzy:

  1. These objects looks very old and interesting !!!
    Have a nice day !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is a fragment of an old gold mine.
      Have a nice day !!!

      Usuń
  2. Great light and texture!
    Have a wonderful day.
    All the best.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta pieśń o Karolu Levittoux.
    Gintrowski zawsze będzie się kojarzył z Jackiem Kaczmarskim, bo to jego teksty najczęściej wykonywał. Przypomniałeś utwór o Karolu Levittoux, postaci tragicznej z innego pokolenia, a jakże bliskiej współczesnym. Prawdopodobnie imię Karola Levittoux ma jedna z ulic wewnątrz warszawskiej Cytadeli. Na nowych barykadach powstaną nowi bardowie, którzy swoimi pieśniami będą świadczyć o współczesnej im historii.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to jeden z najbardziej wstrząsających tekstów, jakie śpiewał Gintrowski. Drugi, to "Przesłuchanie anioła"

      Usuń
    2. O tak, masz rację.Mąż mój ma te nagrania jeszcze na taśmach magnetofonowych. Magnetofonów już dawno nie ma, ale jemu żal tego wyrzucić. Obok stoją płytki, ale sentymentalnie to nie to samo.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
    3. Też mam takie taśmy. Nawet nagrywane z "Wolnej Europy"

      Usuń
  4. Czy to jest jakaś rocznica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Po prostu czasem sam mam ochotę podłożyć sobie pod łóżko taki kaganek.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że pod Twoim łóżkiem nie ma dość miejsca, na łóżku nie ma słomy i w pobliżu brak ognia!

      Usuń
  5. Trudno sobie nawet wyobrazić, jaki to musi być ból, gdy ciało zaczyna się powoli palić...I jaka siła ducha, żeby nie ugasić ognia.

    Intryguje mnie, jakim sposobem kaganek ma cieplejszy odcień, a reszta jest zimna? To dzięki oświetleniu czy po prostu taki był?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to młody chłopak, życie było dopiero przed nim...

      To akurat jedno z niewielu zdjęć, przy którym bawiłem się programem graficznym. Chciałem w jakiś sposób wyeksponować kaganek, zachowując odcienie szarości.

      Usuń
    2. Bardzo subtelna różnica, nie bije po oczach, a jednak robi swoje. Wiele musiałabym się nauczyć, chcąc robić jakie takie zdjęcia ;-)

      Usuń
  6. stunning place ! workers from an other time I think!
    like the music very much

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak narysowane ołówkiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobne skojarzenie, jak Polly. W końcu, jako bywszy belfer mam prawo tak kojarzyć:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, jakie skojarzenia mają inne zawody? :)

      Usuń
    2. Górnik przodowy może mieć skojarzenie z "wyrąbanym przodkiem" ale tak do końca to się na tym nie znam:-)

      Usuń
  9. Bardzo wymowne zdjęcie i piękne zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki tobie poznaję wiele pieknych piosenek i przybliżasz mi niektórych ludzi, ktorych znam słabo, a powinnam znać, dzięki...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...